İade ve Geri Ödeme Politikası

Tatil İade Politikası

omad.com.tr sitesinden satın alınan ürünlerin iade gününün, iade süresinin bitimini takip eden resmi tatile denk gelmesi durumunda, iade süresi resmi tatil süresi kadar müşteri lehine uzar. Bu süreçte satış sözleşmesi geçerli olmaya devam edecektir.

Standart İade Politikası

Standart iade politikası şu ülkeler için geçerlidir: Fransa ve İspanya.

omad.com.tr çevrimiçi olarak satın alınan bir ürünü iade ederken akılda tutulması gereken birkaç önemli nokta vardır:

 – Bir ürünü aldığınız tarihten itibaren iade etmek için 14 takvim gününüz var.

 – Bu politika sadece omad.com.tr’den yapılan satın almalar için geçerlidir. 

 – İade edeceğiniz ürüne ait tüm bağlantı ekipmanlarını size teslim edildiği gibi montaj talimatları ile birlikte iade ettiğinizden lütfen emin olunuz.

İade kabul ediliyor mu?

Evet, iade kabul edilir.

İade edilen ürünü nereye teslim edeceğim?

İade edilen ürün, Veysel Karani Mah. 5. Kültür Sk. No.6 Osmangazi / Bursa adresine teslim edilmelidir. İster kargo firmasıyla ister kendiniz teslim edebilirsiniz.

Ürünü kaç gün içinde iade edebilirim?

Ücretsiz iade hakkınızı, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde kullanabilirsiniz. Ücretsiz iade için lütfen aşağıdaki ayrıntıları okuyun. Bu süre resmi tatillerde uzar.

Ürün hangi koşullarda iade edilebilir?

Kutusu hiç açılmamıştır, kutusu açılmıştır ve çok az kullanılmıştır.

Stok yenileme ücreti var mı?

Ürün sağlam ve kullanılabilir durumdaysa yeniden stoklama ücreti alınmaz.

Arızalı ürün için iade ücreti var mı?

Hayır, ücret ödenmez. Müşteri, arızalı ürünün ücretsiz değişimini talep edebilir veya ürünü iade edebilir.

Yanlış sipariş verdim, iade edersem ücret ödeyecek miyim?

Yanlış siparişler müşterinin pişmanlığıdır. Satıcı ürünü kargo firmasına teslim etmiş ise iade kargonun ücreti müşteriye aittir. Ürün henüz göndericiye teslim edilmemiş ise ücretsiz iade yapılmaktadır. Müşteri, sipariş hazırlama süresi dikkate alınarak, siparişi verdikten sonraki 4 saat içinde hatalı sipariş nedeniyle siparişin iptalini talep etmelidir. Aksi takdirde satıcı ürünü kargoya verdiğinde iade masrafları müşteri tarafından karşılanacaktır. Satıcı ürünü kargo firmasına teslim etmeden önce müşteri siparişini iptal etmek isterse ve satıcı bu bilgilendirme e-postasını dikkate almayarak ürünü yine de kargoya vermiş ise, iade için müşteriden kargo ücreti alınmaz.

Bir ürün nasıl iade edilir

1. Adım  :

[email protected]  e-posta adresinize, sipariş numaranızı içeren bir e-posta  gönderin .

E-posta başlığı örneği:  3004 numaralı siparişimi iade etmek istiyorum.

E-posta içeriği örneği:  Üründen memnun kalmadığım için 3004 numaralı siparişimi iade etmek istiyorum. Lütfen bana ücretsiz gönderim için ne yapılması gerektiğini içeren bir e-posta bildirimi gönderin.


E-posta içeriği örneği (2):
  Ürün aracıma uymadığı için 3004 siparişimi iade etmek istiyorum. İşte uyumsuzluğu kanıtlayan bazı örnek fotoğraflar. [Ek 1 Fotoğraf], [Ek 2 Fotoğraf]. Lütfen bana ücretsiz gönderim için ne yapılması gerektiğini içeren bir e-posta bildirimi gönderin.

E-posta ile açmış olduğunuz bu talebe istinaden müşteri temsilcimiz iade talebiniz ile ilgili olarak sizinle iletişime geçecektir.

2. Adım:

Müşteri temsilcimiz, ürünü bize nasıl göndereceğimizi bildiren bir e-posta gönderecektir.

3. Adım:

İade edilen ürün OMAD’ın iade adresine teslim edildikten sonra iade koşullarına uygun olup olmadığı kontrol edilir. Hasar kontrol altında. Ürün ambalajının içeriği kontrol edilir. Her şey yolundaysa, iade onaylanır.

4. Adım:

Geri ödeme yapılır.

Geri Ödeme Politikası

İadeniz 4. adıma ulaştıysa iade süreci hemen başlayacaktır. Geri ödemenizin işlenmesi, siparişinizi oluştururken seçtiğiniz ödeme yöntemine bağlıdır. İade işleminiz başladıktan 3-5 iş günü sonra tarafınıza iadeniz yapılacaktır. Kontrolümüz dışındaki nedenlerle siparişinizi oluştururken seçtiğiniz ödeme yöntemine geri ödeme yapılamazsa, alternatif bir geri ödeme yöntemi için bilgi vermeniz istenebilir.